Image

بهترین مارک چراغ سنسوردار سقفی چیست ؟ معرفی نمایندگی فروش این چراغ ها

بهترین مارک چراغ سنسوردار سقفی چیست ؟ معرفی نمایندگی فروش این چراغ ها
فروشگاه کوثر الکتریک نمایندگی فروش مارک های مختلف چراغ سنسوردار


شاید متوجه شده باشید که وارد مکانی شده اید و چراغ های جلو پس از عبور به صورت خودکار روشن و خاموش می شوند. همچنین، گاهی اوقات با ورود به پله ها یا پارکینگ بدون حضور شخصی در پله ها، چراغ روشن می شود و کلید به طور خودکار بدون دخالت کسی روشن و خاموش می شود. این لامپ ها مجهز به سنسور هستند و به آنها چراغ سنسوردار می گویند.

سنسورهای استفاده شده در این مدل لامپ نسبت به حرکت، نور و گرما حساس بوده و بر اساس عوامل محیطی روشن و خاموش می شوند.
بهترین مارک چراغ سنسوردار

مارک آرتا ( بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت )
چراغ سنسوردار آرتا یکی از مناسب ترین چراغ های سنسوردار دیواری  و سقفی را برای فضاهای عمومی و معابر عمومی ساختمان های مسکونی و اداری را دارا میباشد. .
چراغ سنسوردار بهترین و کارآمدترین مدل مناسب برای استفاده در راهروها و اماکن عمومی می باشد. به دلیل وجود سنسورها برای همه افراد قابل استفاده و به راحتی قابل دسترسی است.
برند آرتا محصولات خود را با تولید تخصصی انواع چراغ سنسوردار برای حمل و نقل آسان و ارزان عرضه می کند..
سنسور نور طلقی از مواد پلاستیکی مرغوب ساخته شده است. این محصول دارای سر پیچ E27 می باشد.
مارک داتیس ( کیفیت بالا + گارانتی معتبر )
چراغ سنسوردار داتیس از سری چراغ های هوشمند نصب شده در سقف و مجهز به سنسور حرکتی است. این چراغ بلافاصله زمانی که شخصی در اطراف سنسور قرار می گیرد روشن می شود و زمانی که فرد از میدان دید سنسور دور می شود خاموش می شود. این چراغ ها به دلیل وجود داشتن سنسور در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند و در محیط هایی مانند راه پله ساختمان های مسکونی، ساختمان های تجاری و برج ها، پارکینگ ها، انبارها، راهروها و مغازه ها استفاده می شوند.
چراغ سنسوردار در ساختار خود مجهز به لامپ ال ای دی است. این لامپ انرژی کمتری مصرف می‌کند و منجر به کاهش هزینه‌های انرژی می‌شود، علاوه برآن اثری بالا و یکنواخت دارد.


 

دسته بندی: چراغ سنسوردار برچسب ها: چراغ سنسوردار

0 نظر

ارسال نظر