Image

لیست قیمت انواع چراغ سنسوردار سقفی و دیواری

لیست قیمت انواع چراغ سنسوردار سقفی و دیواری
فروشگاه کوثر الکتریک نمایندگی فروش چراغ سنسوردار سقفی و دیواری 
لیست قیمت : چراغ سنسوردار کلیک کنید.

چراغ سنسوردار یکی از عناصر نورپردازی اماکن است و نورپردازی در طراحی بسیار مهم است. چراغ های سقفی و دیواری سنسوردار تنها نمونه هایی از این دسته هستند که علاوه بر نورپردازی با کوچکترین جابجایی تاثیر ویژه ای بر هوشمندی ساختمان دارند.
 زمان روشنایی این چراغ ها قابل تنظیم و برنامه ریزی بوده و پس از خروج از محیط کاملا خاموش می شوند. سنسورهای حرکتی استفاده شده در این چراغ ها در دسته یا خانواده سنسورهای RIP یا سنسورهای مادون قرمز دراین چراغ ها قرار می گیرند. عملکرد سنسورها بر اساس گرمای دریافتی از محیط است و به همین دلیل در مکان های عمومی برای روشن و خاموش کردن اکثر چراغ ها استفاده می شود علاوه بر حسگر RIP، در لامپ های سنسور از فتوسل نیز استفاده می شود
ویژگی های چراغ سنسوردار
موارد قابل توجه
1_ لامپ های LED با چراغ های سقفی هوشمند و دیواری (دارای سنسور) بهتر است.
2_ برای لامپ های هوشمند استفاده از لامپ های کم مصرف توصیه نمی شود
3_ هنگام نصب چراغ هوشمند دقت کنید که در قسمت نور هیچ گونه اجسام متحرکی وجود نداشته باشد
همچنین می توانید انواع سنسورها را از طریق لیست قیمت چراغ سنسوردار کوثر الکتریک مشاهده کنید..
تنظیم زمان:
محدوده زمان تنظیم از حداقل 8 ثانیه تا حداکثر 4 دقیقه است. جریان الکتریکی تا زمانی که حرکت در نزدیکی سنسور است حفظ می شود و پس از اینکه حرکت از محدوده دید سنسور خارج شد و تایمر منقضی شد، جریان قطع می شود..
تنظیم حساسیت به نور محیط:
با تنظیم این متغیر می توانید حداقل میزان نوری را که سنسور تیغه در آن فعال می شود را تنظیم کنید. در حالت ماه سنسور فقط با نور کمتر از 10 لوکس فعال می شود و در حالت خورشیدی بدون توجه به میزان نور محیط 24 ساعت شبانه روز کار می کند.
مکان های مناسب برای نصب:
چراغ های هوشمند سقفی و دیواری را می توان برای روشنایی راهروها، راه پله ها، پارکینگ ها، فضاهای سرپوشیده، سرویس های بهداشتی، انبارها و سایر مناطقی که نیاز به روشنایی موقت دارند، استفاده کرد.




 

دسته بندی: چراغ سنسوردار برچسب ها: چراغ سنسوردار

0 نظر

ارسال نظر