Image

 معرفی ارزان ترین چراغ سنسوردار + معرفی نمایندگی فروش آنها

 معرفی ارزان ترین چراغ سنسوردار + معرفی نمایندگی فروش آنها

فروشگاه کوثر الکتریک نمایندگی اصلی فروش چراغ سنسوردار با ارزان ترین قیمت بازار

معرفی ارزانترین چراغ سنسوردار

چراغ سنسور دار سقفی و دیواری برند آراد

چراغ های سنسوردار سقفی و دیواری برند آراد از مطرح ترین برند ها و ارزان ترین آنها در چراغ های سنسوردار است. این برند به دلیل قیمت عالی و کیفیت بالا و همچنین ظاهر محصولاتش طرفداران بسیاری دارد. این برند دارای تنوع بالایی در ارائه محصولات چراغ های سنسوردار سقفی و دیواری میباشد.

چراغ سقفی سنسوردار آراد مدل کریستال شقایق با قیمت 135 هزار تومان

چراغ سقفی سنسوردار آراد مدل کریستال شقایق یکی از مناسب ترین چراغ های سقفی طراحی شده برای مشاعات و معابر عمومی ساختمان های مسکونی و اداری می باشد. چراغ های سقفی سنسوردار یکی از کارآمدترین مدل ها است که با داشتن سنسور مناسب برای استفاده در راهروها و مکان های عمومی است. شما میتوانید برای خرید سایر انواع چراغ سنسوردار به صفحه اصلی ما مراجعه کنید.

چراغ های سنسوردار برای استفاده بهینه و صرفه جویی در مصرف برق طراحی و تولید گردیده است. برند آرتا با تولید تخصصی انواع چراغ های سنسور دار در راستای رفت و آمدی آسان و کم صرف آماده، محصولات خود را عرضه می نماید.چراغ سنسوردار مدل کریستال شقایق از جنس پلاستیکی با کیفیت ساخته شده است. این محصول دارای دو سر پیچ E27 می باشد. 

چراغ سنسوردار دیواری برند روژ

این برند از دیگر برند های پرطرفدار دیگر است که به دلیل ظاهر ساده و وزن سبک و همچنین قیمت زیر 150 تومن معروف شده است. که شما میتوایند این چراغ را با بهترین قیمت و کف قیمت به صورت عددی و عمده از فروشگاه کوثر الکتریک خریداری نمایید.

چراغ سنسور دار دیواری طلقی روژ با قیمت 138 هزار تومان

چراغ سنسور دار دیواری طلقی روژ نوع دیواری چراغ های سنسوردار است که بهتر است در سرویس بهداشتی استفاده شود زیرا ظاهری استوانه ای دارد و بسیار سبک و کوچک است که میتواند در سرویس های بهداشتی که امکان نصب چراغ سقفی سنسوردار نیست استفاده شود.

چراغ سقفی و دیواری سنسور دار برند سیماران

برند سیماران دارای محصولات روشنایی و تجهیزات امنیتی بسیار با کیفیتی است که یکی از محصولات با کیفیتش چراغ های سقفی و دیواری سنسوردار است و میتوان گفت این محصولاتش نیز با کیفیت منحصرد به فردی ارائه میشوند.

چراغ سنسوردار سقفی پلاستیکی سیماران با قیمت 185 هزار تومان

این چراغ سنسوردار سقفی پلاستیکی سیماران دارای بدنه پلاستیکی با کیفیت است و میتواند سنسور آن  متراژ  6 متری را تشخیص دهد. همچنین دارای زاویه 360 درجه برای تشخیص افراد نزدیک چراغ میباشد. این برند دارای 2 سال گارانتی است.

چراغ سنسوردار شیله

این برند بسیار معروف است و جزو چراغ سنسوردار های پر طرفدار است که دارای کیفیت بالایی میباشد و کلا 2 مدل چراغ را دارا میباشد که هر دو سقفی هستند و از کیفیت عالی ای برخوردار هستند. این دو مدل در دو جنس بدنه پلاستیکی و فلزی تولید شده است و دارای رویه های شیشه و طلقی میباشد.

چراغ سقفی سنسوردار شیله مدل با قیمت 295 هزار تومان  SC888 شیشه و فلز

این چراغ سقفی سنسوردار شیله مدل SC888 شیشه و فلز از مدل های معروف این برند شیله است که که دارای بدنه فلزی و رویه شیشه ای است. قیمت این چراغ 295 هزار تومان است و از برند آرتا و داتیس گران تر است زیرا دارای سنسورهای با کیفیت تری است.

 

 

 

 

.

 

 

دسته بندی: چراغ سنسوردار برچسب ها: چراغ سنسوردار

0 نظر

ارسال نظر