Image

معرفی نمایندگی اصلی فروش انواع چراغ سنسوردار سقفی و دیواری

معرفی انواع چراغ سنسوردار + معرفی نمایندگی اصلی فروش انواع چراغ سنسوردار سقفی و دیواری
فروشگاه کوثر الکتریک  نمایندگی فروش بهترین قیمت چراغ سنسوردار

ممکن است تجربه ورود به مکانی را داشته باشید که پس از عبور شما، چراغ های جلو به طور خودکار روشن و خاموش می شوند. علاوه بر این، مواردی وجود دارد که چراغ‌ها در راه پله‌ها یا مکان‌های پارکینگ بدون حضور کسی روشن می‌شوند و کلید برق به طور خودکار بدون دخالت انسان کار می‌کند. این چراغ ها مجهز به حسگرهایی هستند که معمولاً به آنها چراغ سنسوردار می گویند.

لیست قیمت چراغ سنسوردار در کوثر الکتریک
در فروشگاه کوثر الکتریک انواع چراغ های سنسوردار در برندها و مدل های مختلف با قیمت های مختلف وجود دارد که می توانید با توجه به بودجه و سلیقه شخصی خود انتخاب کنید. برندهایی مانند داتیس، آرتا، شیلا، روژ، پارلا و غیره در وب سایت کوثر الکتریک موجود هستند که قیمت بسیار مناسبی دارند..
برای خرید عمده و اطلاع از قیمت می توانید با کارشناسان کوثر الکتریک تماس بگیرید. در صورت خرید عمده می توانید از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید.

انواع چراغ سنسوردار چه نام دارد؟
  • چراغ سنسوردار سقفی
چراغ سقفی سنسوردار مدل شقایق یکی از مناسب ترین چراغ های سقفی طراحی شده برای فضاهای مشاع و معابر عمومی و راه پله و راهرو در ساختمان های مسکونی و اداری می باشد.
چراغ های سقفی مجهز به حسگر برخی از موثرترین و کارآمدترین مدل های موجود هستند که در جنس پلاستیکی، شیشه فلز میباشد، این مدل مجهز به حسگرهایی هستند که دسترسی و استفاده آسان در راهروها و فضاهای عمومی را تسهیل می کند. این ویژگی به افراد این امکان را می‌دهد تا در شرایط نور مناسب به راحتی و ایمن در این مناطق حرکت کنند.
این چراغ های حسگر به طور خاص برای استفاده بهینه و صرفه جویی در انرژی طراحی و ساخته شده اند.
برند آرتا در چراغ سقفی سنسوردار با هدف اطمینان از حرکت روان و اقتصادی تخصص دارد و محصولات خود را برای رفع این نیازها ارائه می دهد.
چراغ سقفی سنسوردار راه پله شیله
استفاده از چراغ های سنسوردار امکان روشنایی مناطق خاص را بر اساس حضور افراد فراهم می کند. هنگامی که یک فرد در محدوده تشخیص سنسور حرکت می کند، این حرکت باعث می شود که مدار الکتریکی فعال بماند و در نتیجه تا زمانی که فرد شناسایی شود، نور ایجاد می کند. هنگامی که فرد از محدوده سنسور خارج شد و تایمر - قابل تنظیم در صورت نیاز - منقضی شد، منبع تغذیه قطع می شود.

مزایای کلی چراغ سنسوردار عبارتند از:
  • - رفع نیاز به تایمر و کلیدهای دستی و در نتیجه کاهش هزینه های سیم کشی و نصب.
  • - صرفه جویی در هزینه از طریق بهره وری انرژی به دلیل روشنایی محلی.
  • - روشنایی به موقع و سهولت دسترسی.
  • - جلوگیری از انتقال آلودگی
  • - اقدامات امنیتی تقویت شده

نمونه هایی از کاربردهای مختلف چراغ سنسوردار:
  • - روشنایی هوشمند راه پله ها در منازل مسکونی، ساختمان های بلند و هر سازه ای که به دلیل نبود آسانسور در آنها استفاده از پله بیشتر است..
  • - نورپردازی برای فضاهایی مانند پارکینگ ها، انبارها، بایگانی ها، راهروها و اتاق های یراق آلات خرده فروشی.
  • - نورپردازی مسیرها در باغ های مسکونی، ساختمان های مرتفع و فضاهای سازمانی.
  • - روشنایی سرویس های بهداشتی در اماکن عمومی از جمله سازمان های دولتی و خصوصی، هتل ها، سالن های ضیافت، پارک ها و غیره.

دسته بندی: چراغ سنسوردار برچسب ها: چراغ سنسوردار

0 نظر

ارسال نظر