Image

نمایندگی فروش انواع چراغ سنسور دار + معرفی انواع مدل ها

 نمایندگی فروش انواع چراغ سنسور دار + معرفی انواع مدل ها

فروشگاه کوثر الکتریک نمایندگی فروش انواع چراغ سنسور دار 

انواع چراغ سنسور دار چیست؟

چراغ سنسور دار دیواری

شاید  برای شما هم پیش آمده است که وارد مکانی شده اید  و بعد از عبور شما چراغ های جلو به طور خودکار روشن و خاموش می شوند. همچنین گاهی به محض ورود به پله ها یا پارکینگ، چراغ بدون حضور کسی روی پله روشن می شود و کلید برق  به صورت خودکار و بدون دخالت کسی خاموش و روشن می شود  این چراغ ها دارای سنسور هستند و به آن ها چراغ های سنسوردار میگویند.

سنسورهای استفاده شده در این مدل چراغ نسبت به حرکت ، نور و گرما حساس هستند و بر اساس عوامل محیطی روشن و خاموش میشوند . استفاده از این چراغ ها برای راهروها و راه پله ها بسیار ضروری میباشد زیرا هنگام استفاده افراد از پله ها باید نور کافی در دسترس باشد، زیرا تاریکی و کاهش دید می تواند باعث زمین خوردن و آسیب دیدن آنها شود.

بدون شک می توان گفت که استفاده از چراغ های حسگردار یا همان سنسوردار برای قسمت راه پله ساختمان ها ضروری است همچنین این چراغ ها اگر کی حضور نداشته باشد به صورت خودکار خاموش میشوند چراغ های سنسور دار در دو نوع دیواریو سقفی موجود میباشند که نوع دیواری آن تنوع کمتری دارد.

چراغ سنسور دار سقفی

انواع چراغ سنسور دار سقفی به دلیل نداشتن کلید روشن و خاموش برای استفاده در راهروها و راه پله ها مناسب هستند و برای روشن و خاموش کردن آن ها از سنسورهای هوشمند استفاده می شود که به صورت خودکار آنها را خاموش و روشن می کند. گاهی اوقات این چراغ ها خاموش نمیشوند و به مدت طولانی روشن میمانند. برای بررسی علت روشن ماندن چراغ سنسوردار میتوانید به مقاله ای که در سایت ما وجود دارد مراجعه نمایید تا جواب سوالتان را پیدا نمایید.

بنابراین اگر افراد فراموش کنند لامپ های راهرو یا راه پله یک ساختمان مسکونی یا اداری را خاموش نمایند استفاده از چراغ ها به صرفه جویی در هزینه برق کمک می کند و همچنین هزینه های افراد را کاهش می دهد زیرا نیازی به خرید تجهیزاتی مانند کلید برق نیست و بدون نیاز به تایمر میباشد.

چراغ سقفی سنسوردار با ساختمان شیشه ای و یا آهنی ABS و کریستالی، دارای انواع سنسور تک سنسور یا چند سنسور می باشند و در هنگام خرید باید به ارتفاع اتاق ها و یا موقعیت مکانی آن ها توجه کرد.

 نمونه هایی از کاربردهای مختلف چراغ سنسور دار:

- روشنایی هوشمند راه پله ها در منازل مسکونی، ساختمان های بلند و هر سازه ای که به دلیل نبود آسانسور در آنها استفاده از پله بیشتر است..

- نورپردازی برای فضاهایی مانند پارکینگ ها، انبارها، بایگانی ها، راهروها و اتاق های یراق آلات خرده فروشی.

- نورپردازی مسیرها در باغ های مسکونی، ساختمان های مرتفع و فضاهای سازمانی.

- روشنایی سرویس های بهداشتی در اماکن عمومی از جمله سازمان های دولتی و خصوصی، هتل ها، سالن های ضیافت، پارک ها و غیره

دسته بندی: چراغ سنسوردار برچسب ها: چراغ سنسوردار

0 نظر

ارسال نظر